I'm back

Hejhej :)
Nu e jag hemma igen!
Det var kul, varmt och helt underbart!=D många katter och värmen fick mej att känna som ja var i himelen =D <3
Saknade dock nåra saker bla:

* Få spola ner papperet på toan

* Mjölk

* Gott vatten

* Isabell

* Djuren

* Hannas säng

* Hanna

* Marcus

* Våra grannar

Typ de och massor av mer saker :)


Har inte kunnat blogga eftersom jag har haft AS mkt saker att göra ;)

Igår sov Isabell hos mej, vi hade gäster. Det var kul! började skratta för en sjäng så kuligt så ja ka mej ner på golvet började gråta och kunde inte andas xP
På dan så var vi på agilityn på BIP och fota, sen for vi till Mirran och då fota ja igen. Idag var vi på agilityn och fota igen. JAG VILL TÄVLA NU !!!!!

Just nu väntar jag på mamma och pappa som är ute och går, dom har lovat mej att ja ska få en agility tunnel från Hööks och sen ska jag köpa lite leksaker därifrån ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0