Tagga agility i sommar ?=D

CheeeenaMittenbena ;)

Snackar me linn på msn :D vi ska till ume och fota på agility ;p och jag ska dit för att lära mej och fota ;p
Har inte hunnit skriva så mycket på länge, sry ;$
For hem idag, hade ont i magen och i halsen och huvudet bultade som jag vet inte vad ;o

Men imorrn ska jag upp typ halv 7 på en lördag morron eftersom jag och linn ska ta bussen som går 5 i 8 ;p elr jag tar den och den e 5 i 9 i robban (A)

haha vi ska gå från busstationen till ubhk, de e 4 km haha önska oss lycka till (A) jag kan inte läsa nån karta, elr jaa... jag har ingen heller får be linn fixa en (A)

Har haft elevensval onsdag torsdag och då hade jag agility och ledarna tyckte att jag och beda var duktiga och hade gjort mycket fram steg :D de var kul ;) så jag vill tävla i sommar =D

aja palla skriva mer ska lägga två bilder på emelies hund (kursledaren) leo (: en mkt söt 4 årig golden =D





kYSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0