Sommarlov ;D

Hej. Nu har jag kommit hem och fått sommarlov ;D

Fick se mina betyg :) ganska bra ändå! Kicki sa att jag bara skulle få G men fick VG, så de säger man juh inte nej till ;)

Igår hann jag inte blogga eftersom jag for till stan direkt efter skolan och kom hem typ 20 i 8 ? Hade först genom gång i moppe kursen i 5 timmar och sen vare prov klockan 6, hade bara 2 fel och man fick max ha 5 fel ;) så jag klarade de juh ;p

Imorrn äre Joypeak som gäller för mej och Isabell ;D kommer nog ta med mej kameran och göra en bildbomb imorrn ;) Isabell ska sova här också imorrn, de ska bli kuligt ;D

Haha aja, nu ska jag visa mina betyg ist :)


* Bild-G ( ska försöka få VG nästa säsong och MVG i slutet av nästa termin ;) )

* Engelska- G ( försöka få VG där med ;) )

* HK- VG ;D

* Idrott- G

* Matte- G ( försöka höjja till VG ;) )

* Tyska- G

* Biologi- G ( försöka få VG ;) )

* Fysik- G

* Kemi- G

* Geografi- G

* Historia- G ( försöka få VG ;) )

* Religion- G

* SO- G

* Slöjd- G ( försöka få VG ;) )

* Svenska- G

* Teknik- G (:

De var typ allt :) skriver innan jag far och äter och när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0