Hejhej jag är bara 15 år ;D

Chacha bloggen, haha ne skojjade bara ;D

Har bild nu, men har gjort klart allt. Nu ska jag kolla på en sida som inte fungerar ?! skoldatorer -.- men blogg.se fungerar juh ;p

Måste bara få säga att jag är den lyckligaste männsikan på jorden ;D

Imorse snackade jag med mamma om att få fara till finland i sommar och hälsa på den bästa jonna i världen ;D
Fatta AWSOME !!!!! fast då blire inget objektiv till kameran ist (A) men de är fan lätt värt ;p Haha aa, men de var typ allt elr jaa jag är juh lyckligast av en annan anledning också ;p men jaa skit samma :D

Måste bara få säga att jag saknar mitt bruna hår :( sjuuuukt less att vara blond :( <3

Haha aa, men måste sluta innan Marita kmr :)

kYSS ;*



R.I.P :( <3

BTW; Vet att rubriken inte är som låten ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0