chacha (:

Idag var en lagomt chill dag :)

Vaknade, eller blev rättare sagt väckt kvart i ett (A) hade snackat med en mycket trevlig person nååågot för länge :) men kul vare iaf! :)

Har chillat hela dan, och dampat!!!! min fundation från make up store gick sönder i typ 100000000 bitar, blev något sur. Typ såhär sur "UJFHJDKUJSOLAIRHNEDKXUVHCDJKDCUIKES" så sur blev jag :)

Idag vare juh agility kurs för första gången. En sjuuuukt söt Austrailian shephard e med :D tiger (A)

haha de va typ allt, ska se Precious nu igen tror jag :) innan jag ringer den roliga människan igen :)


De vill jag ha (A)

kYSS ;*

BTW; bilderna från Joypeak kommer ikv elr imorrn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0