snart friskis =D

Chacha bloggen.
Idag har jag gjort lunch de skulle bli amerikanska plättar med blåbär, men de blev typ amerikanska plättar med nått smochell... Har pluggat NO och matte idag och sett andra avenyn :)
har inte träffat min älskade beda på en vecka ;o <3 och på måndag äre uttagning, wish me luck!!!! (stavning??) sen imorrn blire typ Balder och tjecka läget ;) sen blire en snabbis på stan och sen hem och sen umääää ;P asså fatta på måndag äre 1 vecka tills jag drar till Cypern ;o <3 ÄLSKAAAAAAA ;p

haha men nu ska jag plugga lite tyska och engelska :)


kYSS ;*


Kommentarer
Postat av: Issa

Haha! Tack! Meh! Det ska jag ju inte alls ha!:P Det är bara kul att göra sånt, då har jag juh nått att göra iaf! Jaa gör det! Undra vad dem tycker!:S..;P

2010-05-08 @ 00:25:28
URL: http://lurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0