...

Jag förstår inte... ena stunden äru min vän berättar allt... sen blir du helt annorlunda..
När du inte är vän me dom så kan du vara med mej och klaga på dom, men sen nån dag senare så snackar du om mej med dom ?! om de jag har sagt till dej...
ska jag göra så mot dej? säga de du har sagt om dom till mej till dom? visa smsen?
jag gör det snart. Du klagar på dom om hur dom beter sig, men när jag tänker efter gör du likadant...
Hur kan du göra så ? minns du inte förr när vi lekte i gungorna, sanden? rutschbanorna?
jag minns allt, men det blir svagare och svagare, flera fina minnen med dej som bara tynar bort sakta sakta och tär på mitt humör.... de får mej att bli glad för stunden när jag tänker på det, med såsen ni skulle ha nån gång och jag frågade om jag fick smaka men jag fick inte och sen jag bara * ops råka bara* ? de är nog de bästa och roligaste minnet...
eller i din skog och vi fick nått il me att vi älskade sniglar och började hålla i sniglar osv ?
de var kul... jag vet att du läser detta inlägg, och de jag vill att du ska tänka på hur du vill ha det... vara min äkta vän och inte säga det jag har sagt till dej till dom andra eller inte vara min vän och inte ha nått att säga till dom andra om mej om vad jag tycker om dom?

tänk på saken iaf... tänk allt de roliga vi har varit med om, alla skratt, gråt, kramar, när vi sovit hos varandra, rackar tyg ?  ska jag rabbla upp allt? jag kan hålla på i åratal typ 5-6 år i vänskap, de betydde skaru veta <3

men ja kommer inte säga nått till dej om du inte kan hålla tyst om de... de skaru veta... <3

Kommer sakna dej ♥

kYSS ;*





Kommentarer
Postat av: Issa

Vadå? Jooh! Han äger juh!! Och har världens härligaste röst! och är skit sööt!! Aww!<33;P

2010-04-25 @ 14:28:17
URL: http://lurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0