Bildbomb från igår :)

Hejhej :) igår så var jag och Isabell och fotade på ridhuset :) fick nåra riktigt bra bilder =) och Isabell om du ska ta dom länka till mej då ;) och sen så for jag och isabell och maja och såg Alice in Wonderland :) den va jätte bra! =) lätt värd pengarna ;P

aja nu ska ja inte skriva nått mer så bilderna får tala för sig själv !=)



Benno söting :] <3


Lissy/Lizzy :)


Min favorit bild :) Gangster längst fram sen Peter Pan vs nån :) <3


Kompis och Putte :) <3

Kompis och Putte igen :)


Devis vs nån :)



Nån VS Devis igen :)

Mammas PARTY ;D

(Blev dock inte så många bilder eftersom ja hade fullt upp med att vara social :) )


Haha jag väntade på gästerna ;$


Mamma är nyfiken som ett litet barn om vad hon ska  få :) ( vikket jag också var ;$ )


Små kusarna Clara och Tyra :)

Och sen sov juh Isabell hos mej  och vi fotade en häst dan efter så här kommer bara typ 1-2 bilder av dom :)


Hästen faila och föll xP


Bah nån random bild :)

Och stockholmsbilderna ;P


TV-rummet :)



Köket :)

Men de får räcka kommer fler från stockholm imorrn :)


kYSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0