Jag är så LESS !

Asså tjejer
va äre för fel på oss ?
vi tror på för mycket rykten
vi snackar skit
och jag blir alldeles less!
vi fegar vi slåss aldrig
vi mobbar via datorn och sms !
vi är så jävla omogen.
Ni stöter ut dom svaga,
ni vet vilka ni är
ni fattar inte hur jag mår
ni vill alla ska anpassa er efter de ni vill
kan inte anpassa er efter andra
ni säger ni inte vill folk ska anpassa sig efter er
ni ljuger
ni tror varandra
finns de nån man kan lita på nu?
ni tror ni har funnit eran vän för livet
sen blir ni lessna och fattar inte varför folk lämnar er
är ni helt hjärn döda ?
jag trodde jag hade funnit en sann vän
men hon är precis som alla andra
sviker,ljuger ni gör allt för ni ska bli omtyckta
VÄX UPP!!!!
tjejer går runt putar mne brösten och tror killarna blir kära, de är fel
sanna killar gillar en hur man än ser ut
tjock smala fula snygga coola ocoola sexiga osexiga mobbade modärna
de är så jävla lågt !!
de finns folk som värkligen kan få en att
må dåligt av blickar snack msn bloggar bdb facebook allt det är skit egentligen om ni tycker saker SÄG DE TILL PERSONEN ÖGA MOT ÖGA !
fega inte tro inte på allt ni hör eller ser ! de kan vara fel !
Du får mitt liv att vara skit, skulle folk sakna mej om jag dog ? nu känns de inte som de
och det är TJEJERS fel i min klass, bytet vart inge vidare och de e de ni vill ?
folk är så jävla fejk!
de känns som de nu!




hon är nästan den enda som har min livsglädje just nu...


min lilla fluff-kudde [: <3 han är så jävla cool så ni ska bara hålla käften <3 mitt hjärta <3


min kille :] han är så jävla mysig <3 dör han dör jag...




och självklart min syster som har stått vid min sida i vått och torrt <3 [:


Kommentarer
Postat av: ibbe

Jag hoppas att du inte ser mig som en falsk mobbare.

För det tycker jag verkligen inte själv att jag är!

Och du kan alltid prata med mig, och det hoppas jag att du vet.

Jag snackar aldrig bakom din rygg.

(L)

2009-11-26 @ 14:02:27
URL: http://ibberonnberg.blogg.se/
Postat av: Tinas mongoblogg

Jag förstår att det är jättejobbigt för dig, men tänk på att dom som sårar dig är inte värd dina tårar, och den negativa energin och känslor som läggs ner på att vara ledsen tar så mycket dålig kraft av dig jämfört om du skiter i dom och fokuserar på dom bra, riktiga människorna.. för inners inne vet man ju vilka det är som mobbar, och det verkar du ha förstått ocks

2009-11-26 @ 15:57:14
URL: http://pallabralla.blogg.se/
Postat av: Hannisss

gumman! snart kommer jag hem. (L) missu :)

2009-12-01 @ 14:03:34
URL: http://hannabergmans.blogg.se/
Postat av: moa

jättefint skrivet. jag vet att jag kanske inte alltid har varit snällast mot dig, men jag var som du skrev, omogen då. jag fattade som inte att det var oerhört taskigt. så förlåt.

2010-01-13 @ 18:57:25
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0