Ofta ?!

Asså ofta Tina har varit utomlands ?! :O undra om de e sant :O


Jag: Haru pratat med Tina ? om packningen och de ?
Hanna: Näe hon är inte hemma...
Jag: Okej när slutar hon då ?
Hanna: Va ?!
Jag: Jaa ? Hon jobbar väl ?
Hanna: Näe..
Jag: Men vart är hon då ? Är hon utomlands?
Hanna: Ja
Jag: Vart har hon varit då ?
Hanna: De säger jag inte
Jag: Varför inte ?!
Hanna: Varför måste du veta allt ?


Undra vart hon har varit.. Justja glömde skriva att Hanna och Tina ska juh på Peace And Love och ska se as många kändisar :( snacka om avis :[

Här är endel av kändisarna:

The Kooks
Håkan Hellström
Mötley Crüe
Mando Diao
Miss Li
Promoe
Lars Winnerbäck
Melody Club
Moneybrother
Thomas Di Leva
Timbuktu
Ulf Lundell
Sugarplum Fairy
Volbeat
Laleh
Erik Hassle
A Camp



Promoe <3


Miss Li <3


Mando Diao <3


Håkan Hellström <3


The Kooks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0