Sommarlovet =D

Nu ska jagt skriva va jag har gjort i sommar en kortis bara och lägga ut lite bilder ;) ENJOY !


BADAT!

• Varit i Stockholm

• Varit i Karlskrona

• Varit i Linköping

• Träffat Wilma <3 [ Tinas Kusin :) ] Saknar dej :(

• Varit på Fjärilshuset i Stockholm

• Varit på Rosengård 2 gng samma vecka =D

• Badat me mina kusiner =D

• Badat me Beda =D

• Haft kille

• Blivit dumpad

• FOTAT <3

• Åkt våran grannes flotte 2 gng, 1 me Wilma <3

• Ätit en större glass än bergsbyglassen =D

Mjoo de var typ allt ;) Elr de e säkert mer ;) men ja minns inte allt (AA)


Fjäril i fjärilshuse :)




Dom var faktiskt större än man trodde xD


Layla <3


Molle <3


Beda <3<3 (Y)


Typ ja xD men ja var inte medveten om att jag vart fotad xD isåfall äre av Isabell elr Olivia xD


Jag och Isabell posar <3 ;D


Beda <3

Mjaa de var typ bara LITE bilder som ja har tagit i sommar ;D

Kommentarer
Postat av: Linn

Gullig bild på Molle ^^

2009-08-24 @ 19:41:58
URL: http://skiitungensblogg.blogg.se/
Postat av: Maria

Du tar så otroligt fina foton Amalia! Jag vill också säga att dom där fotona på dig som är redigerade där de står Amailia är verkligen också fina :) /Maria

2009-08-28 @ 11:34:13
Postat av: wilmis :D

tjenare amme!

snygg blogg och fina bilder :)

2010-03-09 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0