LÅÅNGT inlägg ;)

När ja var på trästocks så såg ja Miss Li och Veronica Maggio och Mikael Wihe [stavning?]
Det var rätt nice ;)
Jag e på toppen humör ;D
Även om ja vart dumpad =O
Men va spelare för roll man e juh mkt mkt mkt friare som singel ;)
Rätt Nice ;)
Jag tkr om mina kompisar
Framförallt Sanna,Linn och Jonna och lojs ;) <3
Här är lite bilder (:


Gammgubbe (:


Miss Li <3

Men tyvärr [men ädnå tur] så hade ja inte me mej kameran till Veronica Maggio :/ aja men de var typ tur fom att ja var påväg att ramla flera gng ;o

När vi var på trästcks så kom de en kossa och skulle krama mej;o
men ja börja typ gråta för den var as hämsk ;o
men ja har bilder på den ;D


Snacka om hämsk ? ;o


Posarn nr 1 ;)

Osså vare ett as sött barn där <3
Jag va lite busii som tog bild på de men de var så sött :] <3


Snacka om sött barn ?:] <3

Osså ÄLSKAR ja mina kusiner
dom e söta
charmiga
och helt enkelt bäst <3
så drf slänger ja in nån bild på dom me <3


Tyra <3


Clara <3

Osså får ja juh inte glömma mina små älsklingar
Gissa vikka de e ? ;)
Justde ni gissa rätt =D
Sigge och rufus =D


Sigge <3


Rufus <3

Snacka om långt inlägg ? ;o
Asså för att vara mej ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt fina bilder sötnos :)<3

2009-08-28 @ 17:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0